Eu sunt..

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Eu sunt Noi, o grămadă de variante mai mult sau mai puţin dispensabile . Eu sunt Tu , scânteia din ochiul tău atunci când mă doreşti sau mă dispreţuieşti. Eu sunt Nimeni , singurul anonim ce se bucură de toate bogăţiile fără a i se reclama ceva. Eu sunt Nimicul , cel care mereu îţi rămâne atunci când totul te-a dat deoparte. Eu sunt gândul ce nu-şi mai încape în minte şi visul captiv în ochi deschişi. Eu sunt catalepsia euforică , dulce înmărmurire între hotare nedescrise ochiului uman, beatitudine pulsând a moarte şi viaţă fără început.. Aşadar , Eu sunt!

marți, octombrie 05, 2010

Vis cenusiu ...


Vis cenusiu.

Am cautat indelung urmele mainilor tale din cea din urma atingere ingropata in mine.
Am scormonit cu carne vie intr-un pamant umed si plin de dorinta. Am dezlegat plasele tesute din al mintii vesmant crud , am scormonit precum un animal hamesit , umilit lasandu-ma de mireasma mortii tale.

Acestea sunt randuri pierdute.

Mai mult sau mai putin nimeni le va intelege. Insa Tu le vei inghiti . Si le vei adormi in Tine.

" Ce faci, Demone ? Ti-e teama de Oglinda ? Nu-ti place Visul ? ''

Am incercat INDELUNG sa te privesc. Tinut atata timp departe de Iadul meu sfant , credeam ca nu exista adapost mai bun decat acela unde aveam misiunea a te aduce cu forta .
Te-am patruns in fragezimea ta , ti-am adulmecat fiecare scancet de durere , te-am posedat asa cum altii au facut-o cu mine ..inainte de a fi cel ce din Iad a fost trimis : un demon.
Insa nu am crezut vreodata ca .. te voi iubi.

Vis cenusiu.

Am ars. Focul pentru prima oara in existenta mea.. m-a purificat.

Prins cu tine in Oglinda , amandoi am cazut in acelasi vis fara sfarsit. Inca imi mai amintesc cum bratele noastre s-au acceptat pentru prima oara fara a ne mai rani reciproc , inca imi mai amintesc cum buzele tale mi-au indulcit limba amara , cum ochii tai au facut lumina intr-ai mei , cum pieptul tau mi-a dat curgere Ceasului din mine , cum pentru prima oara am simtit ..Inima ..
Nu am stiut ce inseamna Visul pana ce am visat impreuna.

Nu am stiut cine sunt ...


....pana ce te-am stiut pe tine. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu