Eu sunt..

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Eu sunt Noi, o grămadă de variante mai mult sau mai puţin dispensabile . Eu sunt Tu , scânteia din ochiul tău atunci când mă doreşti sau mă dispreţuieşti. Eu sunt Nimeni , singurul anonim ce se bucură de toate bogăţiile fără a i se reclama ceva. Eu sunt Nimicul , cel care mereu îţi rămâne atunci când totul te-a dat deoparte. Eu sunt gândul ce nu-şi mai încape în minte şi visul captiv în ochi deschişi. Eu sunt catalepsia euforică , dulce înmărmurire între hotare nedescrise ochiului uman, beatitudine pulsând a moarte şi viaţă fără început.. Aşadar , Eu sunt!

marți, octombrie 05, 2010

Omagiu

 Pentru tot ce ai încercat să-mi faci şi ţi-a reuşit , Azi îţi întind păcatele mele să mi le pui ca flori pe ultimul rând de morminte , atunci când Soarele nu-ţi va mai zâmbi..
Am să-ţi sugrum un cel din urmă vis , am să-ţi picur păcate-n sângele zglobiu să-mi guşti moartea de pe buze , să-mi tremuri braţele frânte , să-mi ierţi demonul născut din Oameni..

...Şi Porţile îşi poartă nori plumburii , şi vântul îmi cerne Uitarea ..şi iară Te pierd printre Ramuri de vise cenuşii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu