Eu sunt..

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Eu sunt Noi, o grămadă de variante mai mult sau mai puţin dispensabile . Eu sunt Tu , scânteia din ochiul tău atunci când mă doreşti sau mă dispreţuieşti. Eu sunt Nimeni , singurul anonim ce se bucură de toate bogăţiile fără a i se reclama ceva. Eu sunt Nimicul , cel care mereu îţi rămâne atunci când totul te-a dat deoparte. Eu sunt gândul ce nu-şi mai încape în minte şi visul captiv în ochi deschişi. Eu sunt catalepsia euforică , dulce înmărmurire între hotare nedescrise ochiului uman, beatitudine pulsând a moarte şi viaţă fără început.. Aşadar , Eu sunt!

miercuri, octombrie 06, 2010

Speranta ...

" Randuri de dor , scriu pentru tine,
Un dor de amor , nestavilit in mine..
Si simt ca Timpul in lacrimi mi-l masor,
Cu gandul tacut in simtirea mea am sa mor...

Aripi de foc peste tine, imi voi asterne
Ochii tai intr-un cald suras imi vor crede
A mea "nenascuta" dorinta de vis infiorator..
Si a ta credinta ca maine nu voi mai avea acelasi ..
...al tau dor.."

" Ti-e dor,mi-e dor ...
Si totul doare !
Imi vei odihni TU , simtirea OARE ?

Aripi de cenusa in ceruri se pierd
Maiastra cenusa in focu-ti ma mistuiesti...
Si azi imi plec privirea , minciuna sa-ti iert
Caci ai fost chip de ceara masluit ...
...si nu mai esti..
..iar ai fugit! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu