Eu sunt..

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Eu sunt Noi, o grămadă de variante mai mult sau mai puţin dispensabile . Eu sunt Tu , scânteia din ochiul tău atunci când mă doreşti sau mă dispreţuieşti. Eu sunt Nimeni , singurul anonim ce se bucură de toate bogăţiile fără a i se reclama ceva. Eu sunt Nimicul , cel care mereu îţi rămâne atunci când totul te-a dat deoparte. Eu sunt gândul ce nu-şi mai încape în minte şi visul captiv în ochi deschişi. Eu sunt catalepsia euforică , dulce înmărmurire între hotare nedescrise ochiului uman, beatitudine pulsând a moarte şi viaţă fără început.. Aşadar , Eu sunt!

miercuri, octombrie 13, 2010

Aştepţi ...

Moartea îmi dansează în palmă. Singurul vis în care nu simt teamă este cel în care moartea-mi dansează-n palmă .. şi sărut palma , şi buzele mele sorb moartea într-un sărut , apoi îl suflu cât mai departe în zori .. cât mai departe de mine .. şi pentru o clipă numai , nu mai simt teamă ..
 Zorii dansează şi ei . Într-un roşu crestat în sânge viu , zorii dansează şi ei .. Uneori , când îi privesc acolo , goi în goliciunea lor şi vii în dansul lor , mă întreb dacă vreodată vor reuşi să mă absoarbă şi pe mine aşa cum ei absorb moartea ..Mă întreb cum m-ar privi soarele cu adevărat , eu - fiinţă a nopţii ,de atâtea primăveri  trecute prin atâtea mile ale timpului .. mă întreb dacă suflarea sa mă va arde şi pe mine , odată cu atâtea morţi vii dinlăuntrul meu..
Câteodată , inima-mi bate cu atâta putere ..înecându-se în ghearele lor . De fiecare dată mă-ncred că e sfârşitul. Şi de fiecare dată , mă înşel. Singura capcană crudă a timpului .. este Aşteptarea. 
Aştepţi să te naşti. Aştepţi să faci primii paşi. Aştepţi să rosteşti primele cuvinte. Aştepţi să creşti .. să cunoşti ..Să-ţi cunoşti semenii , să te amesteci printre ei precum aerul .. Aştepţi să cugeţi la fiecare idee nouă , la fiecare lecţie predată , la fiecare palmă luată. Aştepţi să găseşti pe cel asemnea ţie.Aştepţi să te îndrăgosteşti ..tot pe-atât cât aştepţi să suferi . Aştepţi ca durerea să treacă . Aştepţi ca părintele tău să trăiască veşnic. Aştepţi să accepţi că te-ai înşelat. Aştepţi să-ţi vezi visele împlinite. Din nou , aştepţi să accepţi că ele nu se vor împlini vreodată.  Aştepţi ..pentru atâtea lucruri , pentru atâţia oameni ..Şi se mai spune că viaţa-i scurtă ! Fiinţe veşnic nesătule!

2 comentarii: