Eu sunt..

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Eu sunt Noi, o grămadă de variante mai mult sau mai puţin dispensabile . Eu sunt Tu , scânteia din ochiul tău atunci când mă doreşti sau mă dispreţuieşti. Eu sunt Nimeni , singurul anonim ce se bucură de toate bogăţiile fără a i se reclama ceva. Eu sunt Nimicul , cel care mereu îţi rămâne atunci când totul te-a dat deoparte. Eu sunt gândul ce nu-şi mai încape în minte şi visul captiv în ochi deschişi. Eu sunt catalepsia euforică , dulce înmărmurire între hotare nedescrise ochiului uman, beatitudine pulsând a moarte şi viaţă fără început.. Aşadar , Eu sunt!

marți, octombrie 05, 2010

Ganduri printre ..ganduri


... Sunt un flux al propriei mele constiinte , luciditatea ma face perfecta asa cum sunt si nu asa cum altii m-ar vrea sa devin , sunt "goala si lipsita de personalitate" pentru unii dintre cei care-si fac un hobby in a (ma) judeca , dar sunt atat de plina de iubire si pacat , fericirea nu consta in a-ti dori ceva ce nu e pentru tine ci in a te bucura de ceea ce ai , chiar si durere , sunt fericita ca imi pot imbratisa gandurile si ca pot starni haos si dezgust pentru cei care nu ma vor ! Sunt fericita ca am un Trecut prin care am ajuns la un Prezent , sunt fericita ca nutresc ce pt multi dintre voi gasiti interzis !!!! "
"Imi doresc sa fi avut un Inger pentru un singur moment de dragoste , insa sunt indragostita de propria-mi lacomie ... de a avea ceea ce nu imi e dat sa traiesc ! Ingerul din mine in Oglinda L-am inchis , de cealalta parte eu si Demonul , amandoi am ramas vesnic imbratisati sub Mastile incremenite ale Lumii voastre !

Imi doresc sa te fi avut inainte de a fi ceea ce am devenit , un singur moment de iubire as avea nevoie sa'mi curat mizeria din Mine , insa nu ma mai poti privi, chipul imi e cu mult prea murdar de Masti din minciuni zamislite , totusi prin Minciuna se ajunge la Adevar ... Sunt doar un chip cioplit al Adevarului.

Cu bine , Soarele meu .. Astept Furtuna ce va sa fie inaintea Tacerii dintru Tine , Astept Iubirea ce va sa piarda intru monstrul cu suflet , iti astept Suflarea intreaga .. sa te iubesc fara sa ma iubesti si sa traiesc fara sa mor .. Cenusa din trupul meu in Zari se va risipi , nici Marea intreaga nu'mi putea tainui cantecul .. Cantecul ce nu-l canta nimeni .. Doar Visele ce-l tainuiesc ..

Vise... Care Vise ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu