Eu sunt..

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Eu sunt Noi, o grămadă de variante mai mult sau mai puţin dispensabile . Eu sunt Tu , scânteia din ochiul tău atunci când mă doreşti sau mă dispreţuieşti. Eu sunt Nimeni , singurul anonim ce se bucură de toate bogăţiile fără a i se reclama ceva. Eu sunt Nimicul , cel care mereu îţi rămâne atunci când totul te-a dat deoparte. Eu sunt gândul ce nu-şi mai încape în minte şi visul captiv în ochi deschişi. Eu sunt catalepsia euforică , dulce înmărmurire între hotare nedescrise ochiului uman, beatitudine pulsând a moarte şi viaţă fără început.. Aşadar , Eu sunt!

marți, octombrie 05, 2010

Asteapta ...

... Asteapta-Ma cand se va sfarsi ultima raza de lumina iar Eu voi pasi in Intunericul absolut , imi voi intinde bratele spre tine si-mi voi asterne parul pe umerii tai. Asteapta-Ma cand ecoul iti va sopti pasii mei , cand glasul meu iti va starni tacerea . Atunci vei fi nevoit sa dai crezare Celui dintai Vis din viata trecut in moarte. Atunci nu va mai fi nici ura, nici iubire, nici viata , nici moarte. Va fi Gol. In care tu vei pica. Iar Eu am sa ma asigur ca-ti va fi etern ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu