Eu sunt..

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Eu sunt Noi, o grămadă de variante mai mult sau mai puţin dispensabile . Eu sunt Tu , scânteia din ochiul tău atunci când mă doreşti sau mă dispreţuieşti. Eu sunt Nimeni , singurul anonim ce se bucură de toate bogăţiile fără a i se reclama ceva. Eu sunt Nimicul , cel care mereu îţi rămâne atunci când totul te-a dat deoparte. Eu sunt gândul ce nu-şi mai încape în minte şi visul captiv în ochi deschişi. Eu sunt catalepsia euforică , dulce înmărmurire între hotare nedescrise ochiului uman, beatitudine pulsând a moarte şi viaţă fără început.. Aşadar , Eu sunt!

marți, octombrie 05, 2010

Heartless

Sunt un Dragon de Foc nestins ce se-nteteste repede in valtoarea Vietii si se stinge lent in bratele Mortii , flacarile mele imi mistuie interioriul , din Iad parca am fost plasmuit sa ma alung pe Pamant , durerea ma smulge dintru mine insami , dansam impreuna , in mainile tale imi las vrerea sa ma poarte , sarutarea ta e amara , imi place .. esti amagitor si asta imi place .. esti plin de Minciuna ..si asta la fel, imi place.. caci prin tine ajung la mine , minciunile tale ma poarta spre calea pierduta in Adevar ! Iubeste-ma asa cum sunt , smulge'ma din radacina'mi stearpa si din neputinta de a fi mai mult .. Iubeste'mi Masca in spatele careia privirile'mi ard sarutari pe buzele tale , descopera'mi bataile pierdute intr-un piept de ceara ce se topeste dintr-o simpla atingerea a ta .. Clipa se sparge in pieptul meu, Lumina se stinge in ochiul meu , Furia isi saruta Intunericul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu