Eu sunt..

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Eu sunt Noi, o grămadă de variante mai mult sau mai puţin dispensabile . Eu sunt Tu , scânteia din ochiul tău atunci când mă doreşti sau mă dispreţuieşti. Eu sunt Nimeni , singurul anonim ce se bucură de toate bogăţiile fără a i se reclama ceva. Eu sunt Nimicul , cel care mereu îţi rămâne atunci când totul te-a dat deoparte. Eu sunt gândul ce nu-şi mai încape în minte şi visul captiv în ochi deschişi. Eu sunt catalepsia euforică , dulce înmărmurire între hotare nedescrise ochiului uman, beatitudine pulsând a moarte şi viaţă fără început.. Aşadar , Eu sunt!

marți, octombrie 05, 2010

Copile!!!!


Copile , sa nu-ti uiti povestea niciodata .. Sa ramai la fel de dulce in scancetul tau , sa-ti imbratisezi mereu Adevarul pentru ca aceasta iti e singura Radacina de care pentru o eternitate vei ramane agatat , aici si dincolo.. acum si cand va sa vie Timpul tau ..acel Timp ...
Copile ..si sa nu-ti mai arati vreodata zambetul celor nu stiu sa-ti rada , sa mai incerci a-i invata sa rada e chiar virtute pentru pacatele lor , ei nu merita ... stii foarte bine ca ei NU MAI merita nimic din ce al tau mereu a fost sa fie ! Si sa refuzi Imbratisarea lor , caci esti singur, singur ai fost ..imbratisat de o Lume-ntreaga ..ce te-a indragit mai mult pentru mireasma ta de copil si nu pentru sangele cald ce candva ti-a curs prin vene ..Si copile.. sa nu mai iubesti vreodata ! Sa nu mai simti nimic ce Furiei si Dispretului le este contrar , sa simti este hrana pentru Lumea asta , infometeaz-o si las-o sa se risipeasca ..asa cum ea Te-a lasat pe Tine sa te risipesti printre atatea vise , las-o sa se smulga din sine asa cum ea te-a lasat sa te smulgi din propriile-ti vene ! Niciodata sa nu mai crezi ! niciodata sa nu mai crezi ca pentru ei ar conta ce pentru tine a contat atat de mult ! Credinta ti-a fost Lumina mult prea "oarba" , e Timpul sa te-ngropi in Tacere , sa-Ti acoperi pieptul cu mainile ..pentru ca inima sa nu ti se mai auda niciodata batand in auzul lor! E timpul sa inchizi ochii si sa porti cu Tine ..Odihna. E timpul ca buzele tale sa nu mai murmure niciodata dorinta de a avea si regretul de a pierde! E Timpul sa simti Caderea .. ei isi vor intinde bratele sa te cuprinda , dar intr-un Final .. alegerea iti apartine, Copile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu