Eu sunt..

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Eu sunt Noi, o grămadă de variante mai mult sau mai puţin dispensabile . Eu sunt Tu , scânteia din ochiul tău atunci când mă doreşti sau mă dispreţuieşti. Eu sunt Nimeni , singurul anonim ce se bucură de toate bogăţiile fără a i se reclama ceva. Eu sunt Nimicul , cel care mereu îţi rămâne atunci când totul te-a dat deoparte. Eu sunt gândul ce nu-şi mai încape în minte şi visul captiv în ochi deschişi. Eu sunt catalepsia euforică , dulce înmărmurire între hotare nedescrise ochiului uman, beatitudine pulsând a moarte şi viaţă fără început.. Aşadar , Eu sunt!

miercuri, martie 09, 2011

another nameless thought

Când am intrat iniţial în lumea Lor , m-am gândit că este absolut normal să simt respingere şi atracţie deopotrivă . Eram cu totul nouă şi o carnă fragedă pe-atunci , de altfel şi mintea mea era destul de sănătoasă iar sufletu-mi încă nepângărit . Au existat oameni de care m-am agăţat cu bună ştiinţă , oameni pe care mi i-am dorit alături şi pe care i-am iubit în mod diferit . Oameni alături de care am explorat binele şi răul acolo unde de multe ori înainte am trecut pe lângă de frica de a nu mă atinge în vreun fel . Oameni printre care mi-am schimbat forme şi chipuri şi printre care mi-am purtat morţi ciclice. Nu mi-am dorit niciodată cu adevărat să-mi împlinesc un destin plin de ambiţii şi vise adolescentine , schimbările mi-au fost de la un moment dat într-atât de dese şi agresive încât din plăcuta senzaţie de diversitate am trecut la sfâşierea proprie-mi piele şi atunci a fost momentul când metamorfoza mi-a dat naştere sub semnul vital al unei dureri inexplicabile . Lucrurile au început să scape de sub control . Oarecum doza de masochism devenise altceva fără să-mi dau seama. Nu este de înţeles pentru nici unul dintre voi de ce am ales unele lucrurile să le parcurg şi să mi le simt sub forme mai puţin agreabile . Nici nu-mi doresc să fac acest aspect înţeles. Mă ajută enorm să scriu , să scuip cuvinte prinse adânc de corzile-mi vocale , mintea mea are nevoie de puţin spaţiu şi mă gândesc că scrisul este o opţiune mai bună decât alte fapte ... care ar atrage după sine propriul vostru sfârşit şi într-un final , propria mea moarte. Ultima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu